به گزارش “ورزش سه”، بعد از کشمکش‌های فراوان جواد نکونام از سرمربیگری استقلال کنار رفت و مدیران باشگاه فعلا سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان مربی موقت انتخاب کردند تا امور فنی را جلو ببرد و آنها بتوانند در روزهای آینده و سرفرصت برای جذب سرمربی خارجی اقدام کنند. در چنین شرایطی بختیاری‌زاده با عزم جدی […]

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کشمکش‌های فراوان جواد نکونام از سرمربیگری استقلال کنار رفت و مدیران باشگاه فعلا سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان مربی موقت انتخاب کردند تا امور فنی را جلو ببرد و آنها بتوانند در روزهای آینده و سرفرصت برای جذب سرمربی خارجی اقدام کنند.

در چنین شرایطی بختیاری‌زاده با عزم جدی و انگیزه بالا از امروز با حضور در محل تمرین کارش را شروع کرد. سرمربی موقت استقلالی‌ها در جلسه اول تمرینی نشان داد که برای بازگشت استقلال به روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.

2089625

سهراب در جلسه اول تمرین با گرفتن قلم و کاغذ در دست مدام نکات تاکتیکی مد نظر را یادداشت می‌کرد و با گفت‌وگو با بازیکنان سعی داشت آنها را به شرایط خوب برگرداند تا تیم با وضعیت بهتری آماده مسابقه با هوادار شود.

2089624

بختیاری‌زاده برای تحول در نتایج استقلال مقابل هوادار با دستیاران محدود خود کار را جلو می‌برد. او در مصاحبه اخیر خود نیز اعلام کرد که هدفی جز خوشحالی هواداران ندارد و برای این منظور تمام توان و تجربه خود را به کار گرفته است.

منبع